Лабораторне заняття №8
Використання можливостей
відеохостингу
YouTube та сервісів для створення анімованих відео-роликів в освітній
та науково-дослідній діяльності
Тема: Використання можливостей відеохостингу YouTube та сервісів для створення анімованих відео-роликів в освітній та науково-дослідній
діяльності.
Мета: Розглянути можливості
використання відеохостингу YouTube в процесі організації освітньої та науково –
дослідної діяльності, набути умінь по створенню та налаштуванню власного YouTube
каналу, плануванню, розробці та розміщенню анімованих відео
YouTube канал
https://www.youtube.com/channel/UCrmglkmveToHA6FD8OV4OdQ
 |
YouTube канал
Анімоване відео, що рекламує вебінар
Вебінар
Порівняльна характеристика двох сервісів для створення анімаційних відео
Критерії
|
Sparcol
VideoScribe
|
PowToon
|
Вартість
|
Програма платна, у пробній версії програми передбачено 3 готові шаблони.
|
Безкоштовний онлайн-додаток з додатковими платними можливостями.
|
Призначення
|
Дозволяє
створювати відеоролики з ефектом промальовування сюжету від руки.
|
Безкоштовний
контент в Powtoon досить лімітований і включає до 100 МБ простору для
проєктів, максимальну тривалість відео у 3 хвилини, обмежену кількість мультимедіа
та обов’язкове брендування контенту.
|
Шаблони
|
у пробній версії програми - 3 готові шаблони.
|
Наявна велика бібліотека готових шаблонів
|
Бібліотека анімованих зображень
|
У програмі
передбачена велика бібліотека анімованих зображень і картинок на різні
тематики.
|
Сервіс пропонує
низку стилів, таких як мультиплікаційний (cartoon), інфографіка, біла дошка
(whiteboard)
|
Збереження відео
|
Презентація може бути експортована у відео-формат, а також у pdf файл,
програма дозволяє швидко публікувати готовий результат в інтернеті.
|
Сервіс дозволяє експортувати створену мультимедійну презентацію на
Youtube.
|
Інтерфейс
|
Англомовний
|
Англомовний
|
Використання
|
|
Для використання сайту необхідно зареєструватися. Це можливо зробити за
допомогою електронної адреси, Google-акаунту, Office365 або з використанням
соцмереж
|
|